Tydligen fungerar det att rösta då och då ?synd att det inte fungerar.Fast det går ju bra att berätta här i egna ord om hur det gick med alla stora förutsättningar i livet
När jag var 11 år ville jag bli frissa och det blev jag,vid 18 års ålder tog jag min frisörexamen bland de yngsta i Sverige faktiskt.Jo sen skulle gubben och jag ha fem barn sa vi när vi var unga och oförståndiga:)det blev två ,en flicka en pojke med många komplikationer,efter det insåg vi att det räckte med två och de blev två underbara barn.Vad vi inte tänkte då när vi var unga var att vi kunde bli Morföräldrar också,nu har vi tre underbara barnbarn på dotterns sida livets grädde sägs det och det stämmer:).Vi byggde hus som vi aldrig trodde vi skulle ha råd med,vi köppte sommarstuga med sjötomt som vi trodde vi heller aldrig skulle ha råd med,sen sålde vi huset för två år sedan och byggde nytt där vi hade sommarstugan.Man tror man kan styra livet men det är nog så att det styr oss mycket eller omständigheterna ibland i rätt kurs och ibland på avvägar.Allt blev nog inte som man tänkte sig när man var 15-20 år eller hur.Allt blir inte perfeckt men kanske nära nog