Jag tyckte att det var två som utmärkte sig, killen på Öland och han med Amazonen. Tur för dem att jag inte är flyttbar annars hade jag blivit lite besvärlig...
Ja men det är ju det som är vitsen med programmet, det ska finnas en för alla. Men eftersom din fru inte var med så finns det såklart ingen för dig Uggi....
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
CITAT (Meriona @ 03-05-2010, 21:42)
Ja men det är ju det som är vitsen med programmet, det ska finnas en för alla. Men eftersom din fru inte var med så finns det såklart ingen för dig Uggi....
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
Vi har väl inte varit sams jämt men på något sätt har vi rett ut diverse stormar, och jag mår och har det så bra nu, med yngsta barnbarnet 75 m fån vårat hus, hoppas jag får vara frisk i ännu några år och se henne växa upp.
Ha! Såklart du gör! Målar du huset nu "gubbe" så håller du dig pigg till minst 95! Om INTE har du ett antal Odlaiter som ställer upp bara för en kopp kaffe!
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Den charmigaste var han den långa killen med rött hår han verkade glad och positiv,men det var ingen som tilltalade mig en del verkade lite petiga tycker jag kanske blir så när man varit ungkarl så länge.Måste ju finnas någon anlednig till att de levt ensamma så länge .