CITAT (Dito Verde @ 05-04-2009, 13:31)

När jag skulle regga mig ville jag ha nåt med "grönt"....Verde (grönt på Italienska) lät fint. Jag minns inte om det var upptaget eller om jag kände att jag ville ha något mera till. Spånade på olika ordkombinationer. Slog upp i mitt italienska ficklexicon att finger deter dito. Försökte hitta vad det heter i pluralform men lyckades inte. Jag ville ju regga in just då och hade inte tid med att ta reda på vad gröna fingrar heter på italienska. Så det fick bli Dito Verde. Ganska stiligt tyckte jag då och jag trivs fortfarande med det. Det är nog kanska könsneutralt för flera har trott att jag är en han.
Jag har samma probelm förstår inte varför flera tror jag är man
Tror väl Meriona förstår varför jag heter Wilmer efter som vi har samma läggning och gillar Wilmer x

Men den långa förklaringen är att jag försökte med kvinnliga anonyma varianter som alla var upptagna. Jag var alldeles färsk på internet när jag reggade mig och tyckte det var bäst att vara hemlig. Till slut testade jag Wilmer som i Wilmer x och blev jätteglad när det inte var upptaget. Först sedan insåg jag att jag gjort mig själv till man