Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> EU-Moped Viarelli Speedlight, Användar handbok (eller vad den kallas)
          Lady Hamilton
          Inlägg 09-04-2009, 12:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Jag köpte en mopd i höstas men av olika anledningar fick jag ej med någon användar handbok. Trots upprepade påstötningar har ej försäljaren ännu fixat en ranting.gif Nu är det dax att starta upp mopeden för säsongen och det går trögt sweatingbullets.gif och då skulle det ha varit bra att ha en "manual" Ex.vis så kan jag ej se om det finns någon choke ellr annat som jag användas vid "kallstart" En vän till mig sa att jag skulle gå ut på "nätet" och ladda hem användar hanboken, men jag kan inte hitta någon sådan dunno.gif Så nu undrar jag om någon här kunde hjälpa mig med vart jag skall söka
          Mopeden heter Viarelli Speedlight

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lady Hamilton
          Inlägg 09-04-2009, 13:02
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Ja visst skulle försäljaren ge mig den men han gör INTE det -Jo självklart finns den här någonstans, eller så fixar jag en ny Inga probblems...... Så har det låtit sedan i Augusti men inget händer ranting.gif Och så här i efterhand så har en massa framkommit om denna försäljare bl.a att han är under Polisutredning men som sagt var det är ju för sent för mig att ändra mig nu, jag har ju redan köpt (fick alla papper i ordning i December) Hittar en rad på ett papper där det står
          Engine manufacturer ZHEJIANG LINGYU VEHICLE INDUSTRY CO.,LTD

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 09:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon