Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
Jag vill önska alla påskkärringar och påskgubbar på Odla en trevlig resa och en riktigt glad påsk.
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
men..har inga undulater ju..kan det månne fungera med Knut?
Blev lite nyfiken! Är det bofinken??
CITAT (Maggan H @ 09-04-2009, 17:36)
Jag råkade klämma kattjäkelns svans i går så han rymde och när jag väl hittade honom stod pälsen som om han fått en elektrisk stöt, så jag tänkte bäst att värma lite vatten och kamma honom ordentligt innan vi åker. Slängde hurran på spisen och tog fram kvasten och putsade den lite, men då trodde katten att han skulle få en omgång så han rymde igen! Och då brände jag kaffepettern för detsamma bara för att jag fick leta efter kattskrället igen! Schaletten hade malen kalasat på i vinter och i mitt förkläde hade mössen byggt bo så en GLAD påsk vete fåglarna om det är, men jag kommer, ska bara fila ner vårtorna lite först...
Men trots allt önskar jag er alla påkkärringar som påskgubbar, harar eller tom katter, en
RIKTIGT GLAD OCH FIN PÅSK!
Glad Påsk på dej också!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson