Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Det bästa med vintern..
          Gunilla T
          Inlägg 24-04-2009, 11:57
          Länk hit: #1

Gäster

...är att det är ormfritt...nu är det dags igen. Mötte herr Huggorm i min trädgård nyss, en meter från mig. Han blev nog lika rädd som jag men vad hjälper det?

Går ff omkring med stövlar i värmen och det får jag väl göra hela sommaren...usch!

Jäklar också..jag blir paniskt rädd och varje gång jag ser en orm aktiveras min ormrädsla så nu sitter jag här inomhus i tryggt förvar men jag vill ut...!!!!

Någtra tips mot ormfobi? Har inte tid att gå i terapi just nu...fösöker intala mig att ormar inte anfaller men oj så vämjeligt det är...

..och så blir jag fruktansvärt orolig även för mina hundar....som envisas med att gå i gräset vid kanterna där man har noll koll!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gunilla T
          Inlägg 24-04-2009, 12:58
          Länk hit: #2

Gäster

Ja, jag vet Aqvakul...skjuter på det och skyller på allt möjligt och så intalar jag mig att i år kommer ingen Sir Väs crying.gif ..

Maria, hela min trädgård består av sten med undantag för rabatterna så här finns hur mycket trevliga ställen som helst ...men jag vet vad som lockar dom...dammen med grodorna och fiskarna..

Min man ser aldrig någon orm men jag har konstant ormglasögon på mig och reagerar blixtsnabbt vid minsta rörelse någonstans...det har blivit en sådan vana hos mig att ha kontroll på vad som finns på marken så jag tänker knappt på det ....förrän något rör sig!

Usch...och jag som nyss krupit omkring bland dammstenarna och klippt ner de sista dammväxterna.. den låg nog och lurade på mig där devil.gif

trots allt vill jag inte skada ...vill bara att de håller sig borta från mig...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 13-08-2025, 00:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon