Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Frågor om Silverarv
          Summer
          Inlägg 24-04-2009, 14:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 27
          Medlem nr: 15 317

Hej,

Funderar på att sätta Silverarv i en slänt med stenpartier. Har några frågor dock...

Hur ser Silverarven ut på vintern? Är den grön då också, eller vissnar den ner helt?
          Jag tänkte ha Silverarven i avgränsade partier med "gatsten" runt omkring. Jag undrar hur mycket utöver kanten man ska räkna att Silverarven "sticker ut"? Lite tråkigt om den täcker all fin sten runt omkring. Kan man klippa den om det blir "för bra"?

/S

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          HelenJ
          Inlägg 25-04-2009, 07:51
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 683
          Medlem nr: 11 521

CITAT (Summer @ 24-04-2009, 15:31) *
          Hej,

Funderar på att sätta Silverarv i en slänt med stenpartier. Har några frågor dock...

Hur ser Silverarven ut på vintern? Är den grön då också, eller vissnar den ner helt?
          Jag tänkte ha Silverarven i avgränsade partier med "gatsten" runt omkring. Jag undrar hur mycket utöver kanten man ska räkna att Silverarven "sticker ut"? Lite tråkigt om den täcker all fin sten runt omkring. Kan man klippa den om det blir "för bra"?

/S

Silverarven är silverfärgad även på vintern, men förstås inte alls lika vacker som på sommaren eftesom den ju är ganska vissen. Men den finns kvar och är inte brun.
          Den kommer att hänga ut över kanten en del, men det går utmärkt att hålla tillbaka den genom klippning.

--------------------
          Trädgårdsmästare med bloggen Gröna funderingar

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 13-08-2025, 20:34

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon