intressant att läsa alla era tankar om det här...
joo, visst var det väl ovanligt korkat av honom att inte ringa och höra sig för innan han tog med sig alltihop hit!
Han har inte så där jättebra kontakt med sina föräldrar och blev väl kanske lite"smickrad" på nåt vis när hon ville ge bort en massa buskar o grejer till oss och då är det inte så lätt att säga nej liksom.
Det var någon som frågade om det var uppgrävda eller köpta buskar.....uppgrävda!! Hon håller på och gör om i sin (stora) trädgård och hade väl grävt upp lite sånt som hon inte längre ville ha kvar.
Syrenerna är iallafall planterade nu. De blir jag nog jättefina. Spireorna har vi planterat 3 st av i utkanten av gräsmattan mot skogen. Det tog emot litegrann men nu får de stå där iallafall. Resten av spireorna har min bror och hans fru anmält intresse på, behövde för att förlänga en befintlig rad med spireor så då tänkte jag att jag ger resten till dom. Jag har ju satt lite här iallafall... Och dom behövde ju dem bättre än oss...he he. Och vill svärmor komma och titta på "sina" spireor går det alldeles utmärkt eftersom brorsan bor precis här i huset bredvid mitt.
Är det OK så tror ni??
Det är knepigt det här...
Nästa gång säger jag till att vi inte har plats för något mer på ett tag...