Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Bra service av Odla
          Alba
          Inlägg 29-04-2009, 12:47
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          Jag köpte för en tid sedan knölar av två olika sorter Oxalis.
          Den ena påsens innehåll såg lite skrumpet ut men jag planterade i alla fall.
          Det är ca 1.5 månad sedan och inget har kommit upp.
          Den andra sorten växer så det knakar.

          Jag mejlade Odla igår med tanke att bara berätta hur det såg ut..... borde kanske ha sagt det direkt när leveransen kom tänkte jag.

          Snabbt fick jag ett svar från Odla "Vi skickar nytt".

          Det är service som gör att man beställer fler gånger från Odla.
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Meriona
          Inlägg 29-04-2009, 19:51
          Länk hit: #2


          Gäster






          varför då då?
           
          Citera
          smuleborg
          Inlägg 29-04-2009, 20:11
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 1 623
          Medlem sedan:
          31-05-2007
          Medlem nr: 10 799



          CITAT (Meriona @ 29-04-2009, 20:51) *
          varför då då?


          Reklamerade leveransdag, det har gått en dryg vecka (eller om det är två?) och jag har inte hört ett knäpp från Odla. Beställde tre olika pellisar, det var 'Tomcat' (den som jag var mest intresserad av) som var allt annat än frisk, brrr (det behövdes inga glasögon...). De andra två har jag satt på undantag, isolerade (ifall, ifall). De verkar vara OK.


          --------------------
          smuleborg - i ett torp mitt i skogen, tre mil norr om Stockholm.

           
          Citera
          Alba
          Inlägg 30-04-2009, 09:02
          Länk hit: #4


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (smuleborg @ 29-04-2009, 21:11) *
          Reklamerade leveransdag, det har gått en dryg vecka (eller om det är två?) och jag har inte hört ett knäpp från Odla. Beställde tre olika pellisar, det var 'Tomcat' (den som jag var mest intresserad av) som var allt annat än frisk, brrr (det behövdes inga glasögon...). De andra två har jag satt på undantag, isolerade (ifall, ifall). De verkar vara OK.



          Jag mejlade den här adressen till kundtjänst......var det dit du mejlade ?
          tina@odla.nu
           
          Citera
          smuleborg
          Inlägg 03-05-2009, 20:33
          Länk hit: #5


          Medlem
          Antal inlägg: 1 623
          Medlem sedan:
          31-05-2007
          Medlem nr: 10 799



          CITAT (Alba @ 30-04-2009, 10:02) *
          Jag mejlade den här adressen till kundtjänst......var det dit du mejlade ?
          tina@odla.nu


          Odla/Kontakta oss. Tydlig ärendemening.

          Säkert en engångsmiss från Odla.


          --------------------
          smuleborg - i ett torp mitt i skogen, tre mil norr om Stockholm.

           
          Citera

          Inlägg i den här tråden
          Alba   Bra service av Odla   29-04-2009, 12:47
          linda84   Jag köpte för en tid sedan knölar av två olika so...   29-04-2009, 12:59
          Wilmer   Håller med, jag fick reklamera några av pelargoner...   29-04-2009, 13:40
          smuleborg   Håller med, jag fick reklamera några av pelargoner...   29-04-2009, 19:49
          Meriona   Vad bra Wilmer! :yahoo:   29-04-2009, 14:04
          Wilmer   Jag ska kolla brevlådan i kväll ;)   29-04-2009, 14:36
          Meriona   Håller tummar, men så snabbt går det nog inte.... ...   29-04-2009, 14:52
          Meriona   Förbaske mig så var de så snabba, paketet fanns dä...   29-04-2009, 19:07
          Meriona   varför då då?   29-04-2009, 19:51
          Meriona   Nä men det var ju dåligt, maila igen! Tomcat f...   29-04-2009, 20:14
          smuleborg   Nä men det var ju dåligt, maila igen! Tomcat f...   29-04-2009, 20:21
          Wilmer   Stolthet? Jag vill ha svar. Jag har reklamerat. M...   30-04-2009, 07:55
          Irene_L   Min Kejsarlilja, Fritillaria Rubra Maxima blommae ...   29-04-2009, 20:35
          Irene_L   Ja det kan ju vara så. Cybervärlden är stor och sä...   30-04-2009, 08:47
          Irene_L   Jag mailade denna adress: butiken@odla.nu   30-04-2009, 09:13
          Alba   Nu är jag mer än nöjd med Odla.....mejlade den 28 ...   30-04-2009, 13:48
          Zarah P   Är det nån som beställt perenner i vår? Jag bestäl...   01-05-2009, 09:00


          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 15-08-2025, 19:58
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon