CITAT (Alba @ 05-05-2009, 16:55)

Som norrlänning känner jag inte att jag behöver ett eget forum/tråd.
Jag får alltid hjälp med mina frågor.....även av sörlänningar. Jag tycket det är enbart positivt med en salig blandning.
När jag i april sitter här i djupsnön och läser om allt som blommar längre söderut är det ju bara postivit.
När man ställer en fråga ska man kanske tänka på att tala om vilken zon man odlar i (jag glömmer det alltid) för att få bästa svaret ......kanske då från någon i samma eller närliggande zon.
Det är ju den stora blandningen från hela vårt avlånga land som gör forumet levande.
Tänker likt dig Alba, fast då är jag skåning.... och under vintermånaderna läser jag inlägg av er norrifrån om härliga vintriga saker o ting, ja, och ser bilder av vackra snölandskap etc medan vi här nere i söder mest kurar inomhus för att skydda oss mot blåst, gråväder och slask...
Jag gillar också mångfalden här på Odla - härligt!
Men.... ifall någon med speciella intressen/förutsättningar - kan vara landsända, men kan ju också vara typ av trädgård osv osv vill starta en tråd och se om andra är intresserade, så är det ju bara att göra det. Ja, så SidneyB - go for it!!!