CITAT (evaisa @ 08-05-2009, 10:29)  Therese3z! Din bild har något välbekant över sig. Inte för att jag har belysta och beskynkade blombokhyllor - i och för sig mycket stäminingsskapande. Utan för den djungelartade mängden. Så mycket överallt! Å dessutom så många verkligt trasslande växter. Det vill ju till att få sansevierior att trassla..... Eva jag tycker faktiskt att det är helt underbart när det blir sådär totalt överbelamrat med växter (oavsett sort!). Växttrassel gör mig lycklig! Ju mer desto bättre!  Och det låter faktiskt ganska svårt att få sansevierior att trassla sig, men jag är övertygad om att det säkerligen går! Du kanske har någon bild eller två..?)  Jag måste säga att "växtfanatiker/växtidioter" (vilken man vill!) ofta är otroligt trevliga och roliga att ha att göra med! Genom hoyorna har jag träffat jättemycket trevligt folk!
--------------------
Hoyor, Uteväxter, Norsk skogkatt, Marsvin (Lunkarya), Grön Påfågel, Blå Påfågel (natur, vit, svartvingad och brokig), Temmincks Tragopan, Kungsfasan, Diamantfasan, Guldfasan (natur och gul), Tofsduva, Skrattduva, Diamantduva, Påfågelduva, Dvärgsilkeshöns, Dvärgfönix, Dvärgmes.
|