Jag har inga sådana där vidrigheter alls i min trädgård, har aldrig sett en endaste en, det närmaste jag kan komma är de små söta och beskedliga vinbärssnäckorna.. och ju mer jag läser om hur ni har det, desto mer inser jag hur privilegierad jag är! *djupt djupt tacksam!* Är glad att jag blivit medveten om deras existens och hur total katastrofen skulle vara om jag fick hit dem och det INNAN jag fått hit dem så att jag nu kan göra allt för att de aldrig ska få ens en pyttechans att slemma runt på mina ägor!! Inte en den minsta lilla planta/annan snigelrisksak kommer komma in på min gård utan noggrann granskning och karantän i lååång tid! Jag klarar mig ypperligt bra utan en hord förstörande äckelsniglar i mitt liv, tack så mycket.
--------------------
Hoyor, Uteväxter, Norsk skogkatt, Marsvin (Lunkarya), Grön Påfågel, Blå Påfågel (natur, vit, svartvingad och brokig), Temmincks Tragopan, Kungsfasan, Diamantfasan, Guldfasan (natur och gul), Tofsduva, Skrattduva, Diamantduva, Påfågelduva, Dvärgsilkeshöns, Dvärgfönix, Dvärgmes.
|