Først vil jeg få lov til å takke til dere alle som har sett på bildene, tusen takk. Jeg aner jo ikke hvordan det foregår på forumet og tenkte at det var slett ingen respons,før jeg nå fikk en Email ,om at det var kommet kommentarer, så er derfor jeg ikke har vært klar til å svare for her i Norge, får ve pm(privat Melding) om det er blitt svart.Men jeg satt og tenkte akkurat nå, merkelig at ingen likte bildene av hagen i det svenske forumet, så kom da Emailen.
Ser det nevnes Gemsrot her,det er:Doronicum, fyllte blomster.,og stauden er over 30 år er hardfør og tåler alt. Så var det da bilder 3-Hvite Dupper,Ranunculus aconitifolius,er gammel, norsk staude.Bilde 5 er da Ildblomkarsen, meget etterspurt,men vanskelig visstnok å få til,men stortrives her. Bilde 6, har jeg fått opplyst er Filipendula palmata Nana, men er ikke sikker,for har fått oppgitt andre navn også???
Jeg synst det var veldig hyggelig med hilsner fra "Broderfolket", hjertelig takk,og jeg synst også det er hyggelig å kunne bytte stiklinger for å få planter fra andre land!! Har jo masse bilder,men som sagt,jeg følte dette var ingen interesse for...så jeg har følt det var noe da å vise mer bilder.Men her kan man da gi pm(privat melding)??? Det er dette med å forstå hverandre,men håper det går bra og min mailadresse er.stiggo@broadpark.no ...Om noen er intressert så er jeg på den adressen!! Tusen takk da for hilsner.
Redigerat av kikki: 28-05-2009, 11:57