Det går jättebra med Milla men ojoj vilket passande det är. Hon sover fortfarande bra....vaknar ibland men somnar om när jag håller handen på henne. Nu försöker hon bita mig i handen och vill leka men lugnar ner sig rätt snabbt och somnar om. Idag sov vi till 7.45. Sen tog jag ut henne och hon kissade men inget bajs så jag tog in henne och efter en liten stund sprang hon mot ytterdörren och då tog jag ut henne igen och hon bajsade. Men det är inte alltid det lyckas så det blir en hel del pölar inne också

Hon äter såå bra. Äter upp allt på en gång!
Igår visade hon sin envishet. I hagen har hon hittat lite jord och där gräver hon för fullt. Jag tog bort henne och då for hon som en raket till ett annat ställe och började gräva där. Jag tog bort henne och hon for till det första stället. Så höll vi på ett tag. Till slut tog jag upp henne och hon var som en liten piraya. Men till slut lugnade hon ner sig....men jag var helt slut
Här ligger hon så fint på mattan:
milla_matta.JPG ( 144.71k )
Antal nedladdningar: 17
Milla_lek.JPG ( 113.68k )
Antal nedladdningar: 27Det är så kul att se henne. Hon leker för fullt och sen plötsligt gäspar hon och bums somnar hon. När hon sover får jag vila mig lite. När hon visar att hon blir så där trött brukar jag ta henne och vi lägger oss på soffan. Där somnar hon på min arm och jag får vila min kropp lite. Den reagerar på att ha en valp. Men det uppväger all lycka att ha henne här!!
Hihi...hon kan bli riktigt låååång:
milla_l_ng_n_ra.JPG ( 98.8k )
Antal nedladdningar: 17
milla_l_ng.JPG ( 86.6k )
Antal nedladdningar: 24