Det är konstigt att dom rekommenderade den gardinen till dig om den inte passade alls.
Vad tråkigt att dom inte försökte hjälpa dig när du behövde hjälp. Nu när jag har ringt så är dom faktiskt snälla och försöker att ta reda på det dom inte själva vet. 
Men jag är besviken på att jag ska behöva ha ränderna vågrätt, tycker inte att det blir bra. 
Om jag svarar konstigt så är det jag som har tolkat danskan fel. Säg till om jag missförstår något som du skriver  

CITAT (Anja Danmark @ 01-06-2009, 22:13) 

jeg synes, at det er uprofessionelt af Willab, at de ikke ved mere om de varer, som de sælger. 
De bør da kunne rådgive ordentligt - og jeg synes ikke, at det kan være rigtigt, at gardinet skal vende forskelligt, alt efter drivhusets størrelse.... Det lyder som en lidt dårlig forklaring på noget, som de ikke ved nok om.
Jeg prøvede at få hjælp fra dem, da jeg fik mit gardin, som overhovedet ikke passede til drivhuset - men det kunne de ikke. Jeg var nødt til selv at kontakte et dansk firma, som arbejder med produktet, for at få at vide, om det var OK at klippe i gardinet - det kunne Willab lige så godt have undersøgt for mig. 
Så havde de måske bedre kunnet hjælpe jer nu - ikke?
Mvh
Anja