Parkering kan jag faktiskt inte tänka mig var svårt att hitta eller veta var man fick stå. Vi stod ju på parkeringen mot glasbruksmuseumet.
Annonseringen var inriktad på Glasbruksmuseumet, hittade man dit så hittade man alltså marknaden.
På din fråga om hantverkare osv så är vi en bunt privatpersoner som säljer och satsningen som gjordes i maj var just för privatpersoner. Jag skulle för min del behålla det just så. Får man in näringsidkare så är hela idén förstörd med bakluckeloppiset (som vi kallade det förra året). Men är du där som privatperson och säljer så är det en helt annan sak. Glöm inte att detta var första gången vi gjorde en större grej av det. Året innan var det direkt ur bakluckan som vi sålde. Jag anser att Ulrica och Maria gjorde väldigt bra ifrån sig i planering och förberedelser!
Frågestunden var meningen att vara mellan 12-13 men det fanns inga som hade några frågor och då la vi ner det, i och med att vi som skulle vara där och svara på frågor även hade växter att sälja. Men som sagt, det fanns inget behov av en frågestund, inte iallafall som vi fick höra.
Sittplatser, ja, de tillhandahöll vi överhuvudtaget inte, vad jag minns. Det var nog inne på museumets lilla café som du syftar på? Inget som vi hade att göra med.
|