Hei og takk for svar,endelig da!! Jeg har jo vært lenge med her,men synst som jeg skriver, vanskelig å få kontakt, blir på en måte oversett...åhh, ikke bli sint nå,men har slik følelse! Jeg er veldig intressert i blomster,og har da lagt noen bilder fra hagen her, vi lager den typisk norsk,samler mase gamle , norske stauder eller perenn som dre sier.! Det går såå flot å sende stiklinger,er jo bare å ha det i eske, tørkepapir,lett fuktig,og litt plastik, og merke det som GAVE! Om man må fylle ut toll.-lappe,er ikke alltid man må, skriver jeg bare Hobbyting på,er jo det som er inni også! Jeg trodde det var språket som gjorde det så vanskelig å få kontakt, skulle jo forstå det.jeg er også med i dansk blomsterforum,de er meget "nyfikna" for norske,så DER er det godt å være norsk i Danmark!!Jeg prøver bare nå og ser hvordan det vil gå, men uten mer respons, da slutter jeg,er jo bortkastet tid,og bare skuffelser! Og ubesvarede pm er det verste jeg vet.Men hadde jo vært morro å fått kontakt og byttet da litt mellom naboland,dere har mye flotte plater, jeg er jo vild etter svenske stueplanter!! Tusen takk, for hilsen, Lars Olof Arvids , hyggelig da med en hilsen.
|