Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Florums växthus
          torvan
          Inlägg 28-05-2004, 16:02
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 717
          Medlem nr: 2 955

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif Jag är sååå lycklig! Fick med mig vår brf-föreningen på idén att bygga ett lust & växthus på tomten! Har bestämt mig för Florums som är så vackert. Är det någon som har tips på album eller sidor med fler bilder av det gärna i havegrön som jag är nyfiken på? Undrar också om grunden, om man gör en träram hur djupt behövs då? Torvan

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          åsgård
          Inlägg 01-06-2004, 20:27
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 397
          Medlem nr: 2 690

Tjenis Karin
          Nej, det är 10 kvm stort. Jag kör med små krukor så att det skall se stort ut.
          Nä det var bara skoj, jag har en digital systemkamera med vidvinkel, så därav kan det ev. se större ut. Krukorna är 20 liters till tomaterna som växer så det knakar.
          Dessutom är en bild sammansatt av två vidvinkelbilder.

Ja. vi beställde extra många takluckor, 7 stycken, en åttonde sitter nu uppe utan vädring auto.

Jag ångrar inte ett dugg att vi beställde dessa extra luckor, nu har jag en perfekt ventilation i huset, detta utan att ta bort några av de lösa sidorutorna.
          Har hitills inte haft över 26 grader. Till på köpet med stängd dörr!

Lägger du ner några extra kronor på hyllor så gör det, du kommer inte att ångra dig. Konsollerna är köpta på K-Rauta
          MVH Kenneth

--------------------
          "Det gäller att ha mod att vara den man är. Och att inte tappa modet för att man är den man är."

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 18:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon