CITAT (*Stintan* @ 12-07-2009, 11:04)

Ja men nu finns det inte någon ständigt inloggad moderator på Odla. Det är förbaskat lätt att sitta här på ett gratisforum och klaga på hur det sköts som om det vore en mänsklig rättighet att få allt serverat på silverfat. Vi vet sedan tidigare att admin inte vill ha några medlemsmoderatorer och det kan jag förstå eftersom det faktiskt inte är speciellt bra.
Att få ett forum spamfritt tror jag är en utopi så man får nog lära sig leva med att det dyker upp då och då och fortfarande tycker jag att det faktiskt inte är särskilt svårt att inte bry sig om spaminläggen. Tycker faktiskt att det finns viktigare saker man kan irritera sig på.
Vad vore det negativa med medlemsmoderatorer? Det behövs ju uppenbarligen.
Sedan finns det många metoder för att förhindra spam som inte tillämpas på det här forumet.
Jag har aldrig varit på någonting annat än gratisforum. Vad menar du med gratisforum? Det trodde jag alla var och alla forum jag varit på har varit spamfria. Så jag ser då inte varför det skulle vara en utopi.
Odla.nu är ju faktiskt inte särskilt häftigt vad gäller funktioner m.m. Men de viktigaste funktionerna man själv behöver finns ju där i alla fall.
Redigerat av Nauti: 12-07-2009, 10:34