Herregud vilket liv... som jag skrev tidigare så var det bara lite funderingar som dök upp i morse, just för att slippa alla dessa spamtrådar. Min förhoppning var kanske snarare att fler skulle fylla på med idéer på om man kan göra något och vad i så fall. Vi är ju många som cirkulerar här så många idéer borde ju också finnas.
All heder åt dem som sköter odla.nu, jag tycker detta är ett fantastiskt forum och begär inte att de två ska göra ännu mer. Kanske finns det någon där ute som redan sitter på en bra lösning. Hade jag bara kunskapen så skulle jag gladeligen hjälpa till att lösa spamproblemet.
Som någon tidigare skrev, det verkar inte som att ambitionen finns att göra forumet bättre så jag lägger ner diskusionen. Detta liknar mest pajkastning om ett av förslagen jag skrev ("tre inlägg/timma"). Naturligtvis ska alla få ha sina åsikter och tankar utan att inlägg plockas bort eller censureras. Uppenbara spamtrådar med ren porr och oläslig text som inte hör hemma här borde ju på ett snabbare sätt gå att stoppa. Fattar ju jag också att det inte är en person som sitter och skriver dessa. De två moderatorer vi har behöver kanske hjälp som något föreslagit, där skulle jag gladeligen hjälpa till, om så bara för att plocka bort spamtrådarna.
Redigerat av DykUnderYtan: 12-07-2009, 13:40
--------------------
|