CITAT (Nauti @ 12-07-2009, 16:33)

Anledningen till att man inte bara kan hoppa över eller ignorera spamtrådarna är att de tar upp hela första sidan. Det är ganska svårt då
Sedan vore ju medlemsmoderatorer en lösning på problemet. Eftersom administratörerna inte är särskilt aktiva eller engagerade.
Vad menar du med "tar upp hela första sidan"? Vi är ju flera som bevisligen lätt kan hoppa över och ignorera spamtrådarna så det borde ni andra också kunna. Ibland försvinner dessa trådar snabbt och ibland tar det något längre tid så är det bara.
Administratörerna har även annat att göra än att sitta och kolla forumet dygnet runt och hur engagerade de är tycker jag du ska behålla för dig själv för det vet du inget om. Våra administratörer gör så gott dom kan och hinner med är jag övertygad om och att påstå något annat är ganska oförskämt. Kanske har du varit medlem för kort tid för att veta vilket engagemang de har i forumet.
Medlemsmoderatorer är en urdålig lösning. Det ska inte finnas medlemmar på ett forum som styr vad andra skriver vilket det väldigt lätt blir.De forum jag känner till där medlemsmoderatorer finns fungerar inte alls tillfredsställande. Där modereras godtyckligt om något inte passar höga vederbörande så det går överhuvudtaget inte att föra en diskussion.
Du sa tidigare i ett inlägg att du inte stördes särskilt så jag förstår inte varför du klagar så förbaskat.