Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> I morgon Löta !
          Erika i Sandvike...
          Inlägg 20-07-2009, 09:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 334
          Medlem nr: 11 357

I morgon tänkte vi åka till Löta, och jag tänkte höra om någon har några "stalltips".

Jag brukar alltid ha en lång lista när jag åker dit,men i år vet jag bara att jag behöver två rejäla klättrare,till en smal pergola. Jag funderar på Valdemar,har ni andra förslag,kanske inte Valdemar ens trivs i zon4 ???

Sen ska jag kolla hur Morden Snow Beauty ser ut..
          Sen vet jag inte,men jag har säkert kärrorna fulla ändå.Men om någon av er varit där i år och på förhand vet något som såg så där extra bra ut tänkte jag...

En stor väldoftande och remonterande eller långblommande buskros på minst 1.5m behöver jag också.Och har tidigare fått tips om Henry Hudson,Wasagamin, (måste kolla den tråden igen)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          esters-tradgard
          Inlägg 20-07-2009, 09:45
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 103
          Medlem nr: 18 767

Vi var där för några veckor sedan och kom hem med 1mossros (min mamma köpte den) och tre Ilse krohn superior. De har ju hur mycket som helst. Had kunnat handla ihjäl mig på deras mossorsor. Såg en irma men den var inte så rolig och även anna som inte såg så jättekul ut. Wasagamig tror jag de har men såg inte en.

Austin rosorna var inte så jättefina men knätterrosorna och de gammeldags rosorna var hur fina som helst.

Vi var där i 30grader värme och alla blommor blommade, det var varmt men fantastiskt. Hoppas du får en underbar dag.

/ester

--------------------
          Nina zon 2-3

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-12-2025, 07:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon