Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vadå troll?
          birgitek
          Inlägg 03-06-2004, 19:47
          Länk hit: #1

Gäster

Förstår inte riktigt. Troll är det nån som inte är "mainstream". Finns det vissa godkända tänkesätt på "odla-forumet"? Vem bestämmer isåfall vad som är OK att tycka?
          Tycker lite synd om dom som alltid måste tycka "rätt" och alltid vara "politiskt korrekta" Nej mer "troll" gör allt roligare och mer givande
          Birgit Ek

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          pejori
          Inlägg 04-06-2004, 11:07
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Fenja @ 03-06-2004, 22:05)
          Birgitek, jag håller med dig om att provokation emellanåt är ett lysande sätt att närma sig ett problem. Ibland är det upplysande, intelligent och underhållande att delta i dessa debatter. Jag tror också att ett ytterst fåtal medlemmar skulle kunna tänka sig att styra i vad som är "rumsrent" att tycka, säga, påstå, mena etc.
          Men när det blir till ett självändamål som inte leder någonstans eller ger de medverkande något, utom att folk blir förbannade, så känns det lite meningslöst.
          Även om jag inte delar uppfattningen, så gör det mig ledsen när några av de vänner jag fått här antyder att det inte är roligt längre på grund av allt tjafs.
          Jag tycker att Odla.nu är det mest givande forum jag varit på och vill gärna att det fortsätter att vara det!
          Mvh
          Fenja

instämmer helt med dej
          hur förbannad jag än blir, skulle jag aldrig skriva ett inlägg i någon debatt som ägnar sig åt personliga påhopp mad.gif mad.gif
          det är inte bara tråkigt att läsa, utan skrämmer även bort nya medlemmar. sad.gif sad.gif
          att ha skilda åsikter ja det köper jag, men att inte inse att andra tycker anorlunda utan att racka ner på någon och hävda sin rätt, det anser jag är fel smile.gif diskutera gärna men håll en god ton, då debatörerna oftast är goda vänner som delar med sig av sina erfarenheter. wub.gif wub.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 01:50

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon