Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Padda hos oss..jag blir så glad :o), Men jag är lite orolig..
          Exotic
          Inlägg 22-07-2009, 23:36
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 891
          Medlem nr: 565

Denna lilla padda har jag sett nu i ett par veckor..och det är alltid så kul med djur i trädgården..
          men så har vi just rullat ut en ny gräsmatta..och då är det kompostgaller runt gräsmattan så att inte
          hundarna kan gå ut där....

Så den lilla paddan sitter länge på trägolvet och ibland sticker han/hon imellen och ut på gräset...
          jag tror att han/hon bor ner imellan vårt veranda golv...men jag undrar kan dom hoppa nått alls paddor??
          jag stälde nämligen ner en lite ramp till han/hon ..tänkte att därifrån kommer den aldrig upp , för att jag tror
          at den har bott på ett annat ställe innan vi började att gräva och feja..

Tror ni att den kommer att stanna kvar under vintern eller gräver dom ner sig djupt..jag vågar inte skruva fast vårt veranda golv ...

Bifogad fil  P7180161.JPG ( 909.72k ) Antal nedladdningar: 52

--------------------
          If you dont like seeing pictures of violence towards animals being posted, you need to help stop the violence,not the pictures
          / Johonny Depp

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Meriona
          Inlägg 23-07-2009, 19:23
          Länk hit: #2

Gäster

Men oj! De gräver ner sig på vintern, men först måste ju den lille stackaren räddas från att bli instängd... Va skönt att du bekymrar dig! wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-08-2025, 04:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon