CITAT (Myosotis @ 24-07-2009, 17:21)

Lugn! Jag är här. Har bara varit en sväng på vårdcentralen (hade inget med telefonen att göra, jag har inte varit i slagsmål med optimal telecom
än). Ingen telefon än, inget nytt heller. Träffade en bekant hos gemensamma bekanta, han var där och lånade deras internet för att felanmäla sin telefon för femtielfte gången. Blixten slog ner hos honom också i lördags och han har inte ens lyckats få kontakt med telia. Det låter som om telia är ännu värre än optimal!
Rosmarin, det är ju inte klokt!! Så oförskämt! Hoppas det har ordnat sig nu så kunderna hittar er, det är ju liksom ganska viktigt!
Ja eller hur? Jag blev alldeles ställd först, sedan ledsen och framför allt arg!!!
Vi har löst det, bakvägen kan man säga...

. Genom att säga till Alice att vi är nöjda med deras tjänster men känner oss tvugna att kanske gå tillbaka till France Télécom för att vi förlorar kunder genom att inte få stå med i katalogen. Alice ordnade detta. Vi står nu med i katalogen, med vårt Alicenummer!!!

Konstigt bara att när vi bad om detta från början så sa de att det var omöjligt...

. Tänk att man ska vara tvungen att manipulera sin omvärld på detta sätt bokstavligt sett för sin överlevnads skull. Det är ju helt sjukt!!!
CITAT (Meriona @ 24-07-2009, 20:41)

Kan det vara fördomar mot skåningar tro, har de bett er ta kontakt med TeleDanmark eller nåt? En del är så känsliga med historien....

Redigerat av Rosmarin: 26-07-2009, 10:53