Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Rödbo plantskola utanför Göteborg, - någon som vet hur de är på rosor?
          EKLO
          Inlägg 27-03-2009, 09:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 398
          Medlem nr: 11 952

Rödbo plantskola utanför Göteborg är en väldigt trevlig för mig nyupptäckt oas (var där för första gången förra året). Är det nån av er som vet hur de är när det gäller rosor?

Passar på att också fråga: Jag köpte eg. ingenting när jag var där föra året (var där för sent på säsongen) men har för mig att de också hade en massa grönsaksplantor att sätta på friland - någon som vet?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          sofia75
          Inlägg 17-04-2009, 19:16
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 81
          Medlem nr: 17 361

När jag var på Florinska förra året fick jag en utskällning när jag påpekade att öppettiderna på nätet inte stämde. Verkligen charmig kille... Kvinnan var dock trevligare. Trodde att man ville måna om sina kunder när man driver verksamhet. Rödbo är däremot ett trevligt ställe med kunnig personal och bra sortiment.

Citera
          d96moe
          Inlägg 27-07-2009, 14:32
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 20 418

CITAT (sofia75 @ 17-04-2009, 20:16) *
          När jag var på Florinska förra året fick jag en utskällning när jag påpekade att öppettiderna på nätet inte stämde. Verkligen charmig kille...

Var precis där efter att har läst om dem i allt om trädgård. Vilken miss! Har nog aldrig blivit sämre bemött och en i sällskapet blev utskälld tre gånger för att ha lyft på rosorna för att se hur de såg ut. Hmm.. Man kanske vill titta på de olika exemplaren innan man väljer vilken man ska köpa eller? Det kändes som om han inte ville sälja några rosor utan bara ha de för sig själv. Vi hade tänkt köpa en del rosor men jag vägrar att ge honom några pengar.
          Hur som helst, där sätter jag aldrig min fot igen.
          //Moe

Citera
          Christina i Taxi...
          Inlägg 27-07-2009, 18:22
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem nr: 3 702

CITAT (d96moe @ 27-07-2009, 15:32) *
          Var precis där efter att har läst om dem i allt om trädgård. Vilken miss! Har nog aldrig blivit sämre bemött och en i sällskapet blev utskälld tre gånger för att ha lyft på rosorna för att se hur de såg ut. Hmm.. Man kanske vill titta på de olika exemplaren innan man väljer vilken man ska köpa eller? Det kändes som om han inte ville sälja några rosor utan bara ha de för sig själv. Vi hade tänkt köpa en del rosor men jag vägrar att ge honom några pengar.
          Hur som helst, där sätter jag aldrig min fot igen.
          //Moe

Hehehe......kan inte låta bli att tänka mig hur den surgubben skulle reagera om ett helt gäng forumister plötsligt kom till hans plantskola! whistling.gif
          Då skulle det lyftas många roskrukor och kommenteras om både det ena & andra! naughty.gif

Han fick väl dåndimpen!

--------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

Citera
          Erika i Sandvike...
          Inlägg 27-07-2009, 20:59
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 334
          Medlem nr: 11 357

CITAT (Christina i Taxinge~ @ 27-07-2009, 19:22) *
          Hehehe......kan inte låta bli att tänka mig hur den surgubben skulle reagera om ett helt gäng forumister plötsligt kom till hans plantskola! whistling.gif
          Då skulle det lyftas många roskrukor och kommenteras om både det ena & andra! naughty.gif

Han fick väl dåndimpen!

Ska vi uppfatta det som en utmaning Christina ?? naughty.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 09:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon