Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Några Söderforsrosor
          AK i Sura
          Inlägg 28-07-2009, 22:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 137
          Medlem nr: 25 023

Hej! Nu har mina "söderforsrosor" kommit på plats i rabatten. Är så himla nöjd med dem men ångrar att jag inte köpte den vackra Morgenroten som min väninna och granne köpte. Tog med mig kameran och fotade hennes ros också. Burgundy Iceberg somvar målet för resan motsvarade verkligen mina förväntningar, vilken läcker ros, hoppas nu den klara sig över vintern. Apricolan är otroligt maffig men ibland när jag tittar på den känns den nästan för mycket.
          Bifogad fil  090727elmorgenrotencorrectcolur.jpg ( 107.91k ) Antal nedladdningar: 39

Morgenroten
          Bifogad fil  090727burgundyicebergoastillbe.jpg ( 88k ) Antal nedladdningar: 35

Burgundy Iceberg
          Bifogad fil  090727burgundyrabattvy.jpg ( 89.45k ) Antal nedladdningar: 43

Burgundy Iceberg
          Bifogad fil  090727aprikola.jpg ( 74.72k ) Antal nedladdningar: 50

Apricola

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Thé
          Inlägg 29-07-2009, 07:08
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 949
          Medlem nr: 12 351

Åh, den där Burgundy Iceberg!! ranting.gif Alla verkar ha den, den syns på alla forum... VILL HA!! Jag antar att den inte finns på Zetas...? Ska dit i helgen.

--------------------
          Skåne, zon 1

Citera
          AK i Sura
          Inlägg 29-07-2009, 21:43
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 137
          Medlem nr: 25 023

CITAT (Thé @ 29-07-2009, 08:08) *
          Åh, den där Burgundy Iceberg!! ranting.gif Alla verkar ha den, den syns på alla forum... VILL HA!! Jag antar att den inte finns på Zetas...? Ska dit i helgen.

Ja den var värd att resa 15 mil för och då fick jag ju se Söderfors också, dit blir det garanterat fler besök.
          Tror inte att Zetas har Burgundy iceberg, jag var där för två veckor sedan och då kunde jag inte hitta den i alla fall. Däremot fanns det mycket fina rosor och priserna var inte så höga som jag befarade. Normala rospriser alltså. Sedan är det alltid trevligt att gå omkring på Zetas för det är en vacker trädgård och deras café restaurang är ju helt klart värt ett besök.

CITAT (Erika i Sandviken @ 29-07-2009, 10:07) *
          Jag går och glor här vart jag skulle kunna göra ett runt land med bara Burgundy Iceberg och Irene av Danmark rosor,kompletera med något silvrigt och kanske vinröd kärleksört........

Det låter verkligen som en läcker kombination! Med din tomtyta är jag övertygad om att du hittar en plats åt den trevliga rabatten. Härligt hus ni bor i!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 22:40

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon