Aha! Ser man på, då finns det hopp även för er i zonerna norröver skåne ;-) Bara att testa! Helene....suck.... vad jag blir avis... Norrvikens! Jag funderar också på trädgårdsmästarutbildning. Det vore ngt! Skriv gärna till mig och berätta mera!
Boxer: Yaiks! :-O Vilken tur att min trädgård är inhägnad så att inte mina vovvar kommer ut och rådjur, kaniner, harar o annat otyg kommer in! Bra att du nämner det dock ifall man nu flyttar någon gång o vill ta trädet med sig, vilket man ju innerligt får hoppas att det går att göra i så fall...
F ö, från en hundägare till en annan... Vi jobbar just nu hårt med att få trädgårdens blommor o grönsaker i hundsafe höjd vilket innebär upphöjda odlingsbäddaar i olika former och stora, hemmabyggda blomlådor. Får se om det funkar... Hur gör ni? Min ena hund är jättenyfiken i att hänga med mig o kolla vad jag pysslar med i allt trädgårdsrelaterat. Han har koll på mig inklusive vartenda småkryp som dyker upp samt är dammfiskarnas beskyddare. Det är himla trevligt med en sådan följeslagare i trädgården och man vill ju inte behöva banna honom när han måste slå en sjua.
Redigerat av L I A H: 30-07-2009, 10:03