Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu ska ni få rita
          Erika i Sandvike...
          Inlägg 01-08-2009, 15:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 334
          Medlem nr: 11 357

Jag la frågan här,borde väl kanske ta den i ett annat diskussionsrum ,men jag känner mig mest hemma här och vet att ni är rit kunninga *hi hi*

Vi ska utöka denna rabatt och ta bort det där fula lilla staketet runt det....
          Men hur ska vi forma det nya landet för att få det snyggast och mest naturligt ?
          Kom med förslag fort,vi håller på och gräver och klurar här,men kommer inte på hur vi vill ha det.

Tänkte att det får runda rosen och Magnolian,men hur ?
          Som ni ser har jag mjölat ett förslag..

Bifogad fil  2009_08010027.JPG ( 301.22k ) Antal nedladdningar: 77

Bifogad fil  2009_08010028.JPG ( 314.88k ) Antal nedladdningar: 60

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Christina i Taxi...
          Inlägg 02-08-2009, 09:27
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem nr: 3 702

Jag kan inte heller "rita", bara "antyda" vad jag menar......men jag har ännu inte haft tid att sitta stilla den stund det tar.
          Det skulle ju gå fort dessutom, så jag vet inte om det är nån idé att börja....

Men tanken att utöka den runda (fina!) rabatten tycker jag är utmärkt!
          Det blir bara konstiga, onödiga små gräsmattebitar överallt som ska klippas när man har många mindre rabatter - tycker jag! smile.gif

En sån stor rabatt som detta blir, måste man tänka på att kanske skapa en liten "stig" av trampstenar eller täckbark, så man kan komma åt att rensa och klippa å sånt där...
          Kanske ha ett litet hörn med fågelbad och vackra stenar? Högt, tunt, vajande gräs? Min favorit Jättetåtel! smile.gif

--------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-11-2025, 21:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon