CITAT (Meriona @ 14-08-2009, 22:42)

Nä vi har inte närmare kontakt än att vi setts några gånger vid träffarna, och haft lite PM-kontakt, vad menar du egentligen?

Och inför Surteträffen sa du att du aldrig nånsin mer skulle ha något som helst att göra med något som Ulrica ordnade, är det inte du som är lite ologisk nu Ingrid?
Jag tycker att Odlaträffarna är jättekul och alla jag mött där är hur trevliga som helst. Varför måste allt missförstås?
Nu tycker jag nog att du gör stor sak av att missförstå.
Vet med mig att jag varit väldigt svår den sista tiden/året, sedan sambon blev sjuk och jag först skadade axlarna, sedan bröt foten, bröt ryggen och slutligen fick inflammation i knäet och att jag i samband med detta blev en surkärring men sak samma - varför dra upp gammalt - vad vill du ha ut av detta?
Många gånger, säkert ett tiotal gånger har jag berömt Ulrika för allt jobb hon utfört och självfallet skulle jag vilja göra reklam för hennes skötebarn "Surtemarknaden"
Var ju själv med vid den första och hade jag inte brutit foten skulle jag kommit även vid nästa tillfälle, men då kom jag bara för att köpa men för sent. Självfallet vill jag försöka påverka att det kommer fler säljare nästa år, även om ett exakt datum inte är fastställt.