Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fråga om foton i inläggen
          amaira
          Inlägg 14-08-2009, 11:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Nu har jag en extra stor datorskärm på 22 tum, tror jag (fått av sonen). Hur mina bilder ser ut på andras datorer, vet jag inte! Sätter jag in mina bilder i för stort format?

Minskar Odla ner bilderna så de passar på datorskärmar som är mindre än mina? (hoppas ni förstår mina frågor, jag vet inte vad saker heter, jag "bara gör" blush.gif )

Denna bild är på 800 pixelbredd. På min skärm kommer den upp som den är, utan att kunna "klicka på bilden för att se i större format". Hur ser den ut på era datorer?

Hur gör ni för att sätta in bilden i litet format, som sedan blir stor om man klickar på den? Om jag sätter in den mindre bilden från mitt album, den jag klickar på i albumet för att få stor, då blir det såhär, dvs enbart liten, går inte att klicka stor.

Här är samma bild i 900 pixelbredd, hur ser den ut på era datorer? För mig blir den klickbar för större format.

Hur ska jga göra för att det blir bra för andra att se på? Kan jag fortsätta som jag gör nu i de andra inläggen, eller ska jag ändra på något?

PS. Flugan är en tjej av Lucilia-art (tror jag). Vackert namn på vacker fluga wub.gif . DS

Redigerat av amaira: 14-08-2009, 11:34

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          ängsvädd
          Inlägg 16-08-2009, 08:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

På min lilla skärm - vet inte hur många tum jag har - men tror det är minsta storleken. Alla dina bilder blir icke klickbara, ingen svart ram eller förminskning o liknande. Den sista bilden måste jag scrolla - den första är perfekt för min skärm smile.gif

Det kanske beror på vilken webbläsare man har - jag har firefox.

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-08-2025, 09:18

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon