Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gissa valpen!, Vad är det för ras?
          Kitti
          Inlägg 14-03-2009, 22:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 76
          Medlem nr: 2 407

Den här lilla filuren är 2 veckor på bilden. Jag hämtar hem henne när hon blir 8 veckor. Kan någon gissa vilken hundras det är? confused.gif Lite hjälp på vägen, det är ingen jättevanlig ras........

Valp 1

PS: Jag la till min signatur efter att man hade gissat rätt på rasen!

Redigerat av Kitti: 14-03-2009, 23:49

--------------------
          IF IT'S NOT AN AKITA, IT'S JUST A DOG

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          TheLan
          Inlägg 20-08-2009, 20:42
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 189
          Medlem nr: 22 965

Gud vilket litet charmtroll!!! Man vill ju bara burra in ansiktet i den härliga pälsen o gosa dom sönder o samman wub.gif

Får hålla med dig ang. det du skrev om att hundraser får dåligt ryckte. Själva har vi en 9 månaders Jack Russel / Border Terrier korsning och jag vet inte hur många gånger vi har fått höra från folk som har satt näsan i vädret att "ja se där där har ni tagit er vatten över huvudet", "ja dom e ju som dom är dom där terrierna", "Jahaaaa en terrier *fnys* jaja" osv osv osv.... Och man blir gott trött på att höra dom här förutfattade meningarna från folk som man sen får reda på att dom aldrig har ägt en terrier eller ens umgåtts med nån mer än kanske 30 min. Våran pojk är en helgo kille som inte är agressiv, älskar barn, människor, hundar, katter och hästar. Visst har han energi men så länge han får sin dagliga dos av att springa så är han en mycket harmonisk hund både inomhus och utomhus.

Grattis till ett superlyckat valp köp tummenupp.gif Hoppas ni får många fina och roliga stunder tillsammans!!

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 21:26

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon