Nu har jag varit på två stycken planskolor, men fick inte mycket hjälp. På den ena så var det en jättevänlig tjej som skulle gå och hämta innehavaren (tror jag) så jag kunde diskutera med honom. Men han bemödade sig inte att komma utan hälsade att det jag skulle köpa var .., (kommer inte på namnet), men det var en lågväxande rosa ros med blommor i klasar, dvs. det jag sa att ja INTE ville ha. På det andra stället så var de trevliga, men kunde ingenting utan hänvisade mig till nätet, vilket jag redan söker på, På min fråga om de kunde ta hem den sorten som jag ev. hittar på nätet så blev svaret " javisst om vi har den i sortimentet"
Nej, för min del blir det nog shopping via nätet, förmodligen Rosenposten i Danmark söm så många nämner. Har där hittat två sorter som jag nu väljer mellan, Ingrid Bergman och Papa Meilland. Vad jag förstår så är Ingrid Bergman en vacker och lättskött ros medan däremot Papa Meilland är otroligt vacker, doftar underbart men tyvärr svår att lyckas med. Är det någon som vet ?????
Men såklart, det är ju lite tid till innan det är dags för planering så jag kommer förmodligen att ändra mig
Redigerat av Brittan: 21-08-2009, 06:58