Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Äntligen uppkopplad igen
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 21-08-2009, 17:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem nr: 31

Jag har testat telias mobila bredband denna vecka eftersom jag börjat plugga och inte har tillgång till jobbets dator. Därför har jag inte kunnat ta mig hit jag verkar bo i en död fläck där man oftast inte hittar några signaler (och när man hittar en är den för svag för internet). Jäkla skit säger jag som inte funkar trots att man faktiskt bor i Stockholms län angry.gif

Jag har bett en jag känner som kan datorer att komma och kolla om det är så illa att det inte funkar så jag vet om jag ska skicka tillbaka skiten. (jag lät telia installera och de visade hur jag skulle göra för att koppla upp mig så jag borde ju inte göra fel)

Tyvärr vet jag inte om jag har några alternativ kan man ha teilas fasta bredband ifall man har gamla telefonledningar? Jag bor ju ute på landet så allt är ju inte tipptopp i teknisk utveckling.

(just nu är jag hos mina föräldrar som har internet via kabeltv ifall det är någon som undrar)

Redigerat av Åsa, mälardalen zon 2: 21-08-2009, 17:29

--------------------
          Mvh Åsa

Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Myosotis
          Inlägg 21-08-2009, 19:50
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 21-08-2009, 18:27) *
          ...kan man ha teilas fasta bredband ifall man har gamla telefonledningar?...

Det kan inte jag i alla fall, de brukar skylla på att ledningen är för lång (7 km till närmsta "station" eller vad de kallar det), här kan man inte få bredband från någon leverantör.

--------------------
          Det ska gå.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 04:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon