Hejsan alla ! Angående PM och andra fjantiga påhopp. Om man inte kan stå för sin åsikt i Forumet ÖPPET, då kan man lika gärna vara tyst. Varför ha en åsikt som bara en person får veta? Det är fegt och tarvligt att hoppa på medlemmar via PM. Skriv öppet vad du tycker, det är renhårigare än att smussla iväg otrevligheter via PM. Visst har en del trådar haft känsliga ämnen men det gäller att ha sitt sinne för humor kvar ibland. Det går att driva om vad som helst (med glimten i ögat) och alla ska kunna tycka att det är trevligt på Forumet. Jag anser att är det några som ska kliva ur Forumet , så är det väl ändå dom som beklagar sig via PM eller andra påhopp. Jag tycker att det procentuellt är mycket trevliga medlemmar, som man i många fall vill lära känna bättre. Tyvär så är det så att den lilla procentdelen som är otrevliga ofta kan ta udden av det roliga med Forumet. Jag själv har valt att ha hållit mig undan då det troligtvis är samma personer som skickat "trevliga"hälsningar via PM till mig också. Jag delar MR LINDELL's åsikter i det mesta (tror jag) därför tycker jag KOM IGEN MR LINDELL, GE DOM VAD DOM TÅL. Jag håller med du jag !