Jadu Andersen, som man känner sig själv känner man andra, eller hur det var.

Om du ville LÄSA inläggen innan du fäller en komentar, så skulle säkert du också kunna ha lite humor (hoppas jag). Jag har sagt det redan, efter låsningen av Round up tråden och Trolltråden, blev det lite krystat. Alla verkade tassa på tå för att inte verka provokativa. Hur kul är det med torra snusförnuftiga svar på allt? Man måste kunna ta upp ämnen som är lite känsligare också, bara man gör det med glimten i ögat. Det är inte svårt att förstå vad skribenterna menar då det finns små gubbar till vänster om "skrivdelen", använd dom och du ska se hur mycket lättare det är att kunna skämta om saker. Jag är en öppen, ärlig, FÖR spontan, gråhårig men possitiv kärring. Jag vill att min lilla trädgårdsplätt ska vara lika levande som jag vill ha ett Forum. Att det finns folk som stör sig på att jag inte vill ha kirskålen kvar, och kommer med mer eller mindre "dumma" kommenterer, det får jag ta. JAG vet att min så kallade gräsmatta består av 90%kvickrot, men utan den har jag ingen gräsmatta alls. Maskrosorna tar jag bort som dom flesta andra, med en sån där petmoj. Samma sak med grodblad och andra konstiga saker i "Kvickrotsmattan. Rätta mig om jag har fel nu. Ska Forumet ha lite humor och glimten i ögat, eller vara kort och koncist? Är det rätt att kännas krystat om man vill bli av med ett eller annat ogräs (utan att ta till den manuella metoden)? Ska alla som använder ogräsmedel, oavsett namn, känna sig som värsta miljöbovar? Jag har talat om hur jag är, ta mig som jag är eller låt bli att svara på mina inlägg. Det är väl bättre att vara öppen och ärlig än att tassa omkring och vara annonym. Fram för mer possitiva tankar, världen är så full av negativitet ändå.