Jo MariaS, du har helt rätt i att jag vill göra reklam för led alternativet! Men i första hand vill jag ha kontakt med er i verkligheten så att jag kan ta rätt beslut när vi nu har börjat att utveckla leddioderna speciellt för växter. Det är ju alla ni därute som driver upp era växter och blommor som jag vill lära mig av. Jag kan studera klorofylltabeller och kurvor i all oändlighet (vilket jag gjort det sista året) men det är det verkliga resultatet ute hos er som kommer att ligga till grund för vilka led växtdioder som vi skall ta fram. Därför blev jag väldigt glad när jag fick svaret från den norska rosenodlaren, som hade investerat i 178st UFO90w ledlampor i stället för HPS400-600w, och som berättade att resultatet och energibesparingen var mkt bra. Det var därför jag lade ut det här! Jag vill fortsatt ha respons och synpunkter här - precis som jag fick hos högskolestuderande på WIJ:s Trädgårdar i söndags när jag var där. Jag tror mkt på direktkontakt, och information som alla kan ha nytta av. Reklam får jag inte lägga in här så i stället annonserar jag på köp & sälj.
anders
|