Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vill inte att skogen ska växa upp...
          Zanna
          Inlägg 14-06-2004, 15:09
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 385
          Medlem nr: 2 794

Mitt hus ligger precis bredvid skogskanten och i våras fick vi tillstånd av markägaren att kalhygga ca 30 m från vägen in i skogen framför mitt och två andra hus. Det är underbart, så mycket ljusare och luftigare! Skogen som var där bestod av några enorma granar sedan var resten "spinkiga" stammar av olika lövslag, mycket var ,vad jag skulle kalla, sly.

Min fråga är nu hur man lyckas hålla skogen borta, vi vill inte att det ska växa igen. Kan man på något sätt hindra tillväxten eller är det bara att vara där och knipsa av alla skott som kommer? Det kommer så fort!

--------------------
          Susanne zon 3 (4)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Copycat
          Inlägg 14-06-2004, 21:19
          Länk hit: #2

Gäster

Men Gossen Ruda, sträck på dig. Hannele tycker ju om din idé tongue.gif Att ta till flygplan kanske var i värsta laget, jag tror att det räcker med att rycka upp och ev. spruta något på resten, eller var det pensla man skulle göra? wink.gif Hur som helst Gossen Ruda, jag håller med dig, är det verkligen värt att svara på?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 03:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon