Jag försöker att ha namnlappar vid varje växt, blir galen när jag inte vet vad dom heter, då kan jag börja med värsta dektektviarbetet, i somras gjorde jag en karta över hostorna för jag har två där namnlapparna är borta, inventerade allihopa noga och gick sedan igenom min lista för att hitta vilka jag saknar, sparar alla mail vid inköp så det går att gå tillbaka och titta om man behöver.
Håller en förteckning över alla sorter och så försöker jag hålla min hemsida uppdaterad med vilka sorter jag har och vart, men i år har det blivit många nya som köpts, det får jag jobba med i vinter, nu måste man ut innan snön kommer och göra nya kartor, de gamla är inte rätt längre och nu planterar man inte fler så det är perfekt att ge sig ut nu och inventera och göra nya kartor, så man har till vintern.
Min dröm är att få till en databas på hemsidan som även innehåller mycket information om växterna o massor med bilder, det är på gång men man har haft lite mycket att göra inför vintern.
--------------------
Välkommen in på min hemsida www.Crazy4Flowers.se Börjar äntligen ljusna, men vad kallt det vart... // SusieQ zon 4
|