Tycker detta med fröodling är roligt, finns nästan ingenting roligare man kan hitta på med byxorna på.

Att sitta en mörk januarikväll o glutta i frökatalogerna o drömma om alla små plantor man ska ha senare på våren. Det är snudd på att det skulle kallas sjukligt...
Köksväxter kommer mer o mer för mig, inser att dagens utbud av grönsaker mm är baske mig urusla o forslade hit o dit, kan man dessutom använda sig av gamla beprövade sorter som hjälper till att behålla frön i odling, är det ännu trevligare.
Anläggningar, dit har jag inte kommit ännu..*Skrattar* I år ska två sidor av vårt stora hus målas o vädrets gudar är inte med oss. *blänger uppåt mot den plats solen borde vara på* Så all stenläggning, upphöjningar etc får vänta tills senare nåt år, jag har ett par stora rabatter som jag jobbar på medan maken skrapar hus.
Detta med månskensrabatt låter så trevligt o läckert, jag tar gärna emot alla era tips o ideer då jag skulle vilja ha en ut mot gatan i skuggan som är där.
Är imponerad av dom som jobbar stenhårt på sina balkonger o får dom att prunka som den värsta djungel! Sånt värmer när man kommer förbi o ser stora växter klänga uppefter väggarna, blomsterhav som försöker överträffa varandra i skönhet! Jättekul att det finns verkliga entusiaster.