Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Allt oönskat (?) i trädgården...?, sop-ätaren har slagit till igen....
          sjöbäcken
          Inlägg 18-10-2009, 22:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 89
          Medlem nr: 15 505

Hej!
          Hjälp mig lösa ett mysterium! Brukar sätta ut min soppåse från köket på min veranda på kvällen medans jag gör klart inne och väntar på att hundarna vill gå promenaden förbi soptunnan med mig. I går när vi kom ut så så låg det sopor utdraget på verandan! Plockade ihop och tänkte att katten inte behövde någon kvällsmat, tills jag upptäckte att hon var inne... Så idag hände samma sak igen, hela soppåsen utdragen på verandan! Tittade på vad som var utvalt men det var både tomma leverpastejburkar, tomma hundmatsburkar, små pappbitar, och diverse annat. Inget var egentligen ätet på mer än pappen! Tog in den för att se på ev. tandmärken och där satt ett jättetydligt avtryck; 5 cm i bredd och det ser ut som att djuret har jättevassa tänder med 4 tänder på rad i framkant! Ingen av oss (eller hundarna) har reagerat på ljud så den har varit tyst i sin aktion.
          Kan du hjälpa mig att lista ut vad det är som äter mina sopor? Bor i Västra götaland, så förslag på vilda djur från denna regionen tas gärna emot. Grävling? Ser inga spår varesig i gräset eller gruset ute och hundarna reagerar inte på någon doft....

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          MariaS
          Inlägg 19-10-2009, 08:42
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem nr: 2 930

Hos oss är det inte ovanligt att räven gör så. I skydd av mörker är inte räven så skygg som man kan tro.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 04:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon