CITAT (Myosotis @ 19-10-2009, 12:14)

Jag har nog angett en mailadress som inte innehåller mitt namn (tror jag) och som jag sällan/aldrig kollar. Det är väl smartare att pm:a än att maila tycker jag. Min privata mailadress vill jag lämna till enstaka personer, inte till hela forumet.
Jag menade inte till den privata mejladressen utan den som syns i brevlådan här på odla. Dock är det så att när man fått ett meddelande i brevlådan här så får man ett mejl som talar om att man fått ett brev i Odla.
Jag skriver inte så ofta PM men två eller tre har jag skrivit där det inte kommit något svar alls och i ett av fallen är jag väääldigt nyfiken på svaret som aldrig kom.
Jag har funderat på att i efterhand ställa frågan i tråden istället men då kanske ändå vederbörande inte tittar i den eftersom det gått ett tag.
Hade troligen varit bättre att ställa frågan direkt i tråden men jag skall göra det i fortsättningen så får vi se vad som händer. Ett aber med att ställa en massa frågor i tråden som kanske inte är av allmänt intresse är att tråden kan bli för lång eller spåra ur från det den ursprungligen handlade om.
Redigerat av Christa: 19-10-2009, 13:01