De få gånger jag har ställt frågor till forumet har jag fått bra svar. Jag brukar, när jag har slängt ur mig en fråga, hålla mig kvar på forumet för att ha lite koll på mitt inlägg. Svaren kommer ofta snabbt, och det är så spännande att se vad ni har för idéer.
En tanke som poppade upp när det gäller tackande är att om någon är extra kunnig inom det område jag ställt en fråga om och har lagt ner extra arbete för att ge mig ett bra och proffsigt svar, då kan man väl alltid citera den personen och tacka. En annan tanke är att tacka på förhand i samband med att frågan ställs...men det blir ju konstigt..ja, det var en svår fråga detta...
En annan sak som jag kan tycka är lite knepigt med forum är att man ibland vill svara på något men när man fått iväg sitt svar är det någon som hunnit före så det blir liksom tokigt i tråden...mitt svar hör inte ihop med det inlägg som kommer innan mitt om ni förstår hur jag menar.
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|