Jag menar att många har inte en aning om hur det fungerar ute i verkliga livet när det gäller jakt !en del är statsbor och har så gott som aldrig varit ute på landet ,det finns barn i storstäder som aldrig set en ko eller varit i närheten av det verkliga livet där man dödar och slaktar och äter,det finns dom som tror att kött bara hamnar på ICA i en plastförpackning !ja bara så rätt upp och ner.Jag har levt nära naturen hela mitt liv min släkt består mestadels av Jägare och fiskare vi är mer eller mindre uppvuxna på vilt slakt nötslakt gris slakt och fisk,för oss faller det sig naturligt att för att få äta kött måste man döda och slakt har aldrig varit någon konstigt alls utan helt naturligt.Att det finns vuxna människor än i dag som inte fattar vart köttet kommer i från är för mig helt otroligt!Nu menar jag inte att ni här inte har koll

!Det här är en sak man kan diskutera ihjäl sig om

Men faktum är att många vill äta kött både nöt gris och vilt !men ingen vill veta vart det kommer ifrån !då blir det väldigt hemskt att få veta sanningen om var vi får kött ifrån.