CITAT (Magdis @ 08-11-2009, 13:44)

Varför skulle man inte få ifrågasätta? Jag upplever snarare att det är tvärtom. I tråden om svininfluensa har bl.a KRT svarat mycket utförligt på många frågor. Jag som sjukvårdskunnig kan svara på att om det dyker upp biverkningar på vaccinet så är det tämligen omgående. Några långsiktiga biverkningar har jag aldrig hört talas om när det gäller vaccin. Vaccinet är ju inga konstigheter egentligen, det är ju bara avdödat virus som ska skapa en liten flunsa i kroppen så att man blir immun.
Att svara på era frågor om vaccinet är ju inte samma sak som att påstå att man inte får ifrågasätta! Det beror väl i så fall att ni inte får de svar ni vill höra, som ni anser er inte få ifrågasätta.
Det låter ju jättebra! Att det inte finns några långsiktiga biverkningar på det här svininfluensavaccinet. Synd att det inte kommer fram mer, så vi som undrar och tvekar verkligen får svar.
Jag tar inte ditt inlägg som nedlåtande, men i andra tråden fanns en hel del såna inlägg. I alla fall uppfattade jag dom så.