Medlem
Antal inlägg: 8 016
Medlem nr: 3 244
Ja Elle syns också och yngsta dottern och jag blev intervjuade, hon tillsammans med en kompis. Dom fick även visa gnuss Sen när det sändes va det väldigt lite som kom med förstås. Svt, ABC, uppsalasändningen 10 min in i programmet. Handlar om Sannex medverkan i Dansbandskampen.
Efter programmet ringde mamma och tyckte jag såg 10 år äldre ut men kameran ljuger väl aldrig. Ska nog färga utväxten iaf.
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Jag har inte tittat, men så är jag inte speciellt intresserad heller. Var själv med på tv för snart två år sen och det var bland det mest "skämmiga" jag varit med om. Visst, jag höll god min och försökte låtsas som om det var kul, men egentligen tyckte jag det var anskrämligt. Det värsta är att folk i min omgivning spelade in det ......................så det tar de fram när de vill ha sig ett gott skratt på min bekostnad ............................
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Gillan @ 18-11-2009, 10:39)
Jag har inte tittat, men så är jag inte speciellt intresserad heller. Var själv med på tv för snart två år sen och det var bland det mest "skämmiga" jag varit med om. Visst, jag höll god min och försökte låtsas som om det var kul, men egentligen tyckte jag det var anskrämligt. Det värsta är att folk i min omgivning spelade in det ......................så det tar de fram när de vill ha sig ett gott skratt på min bekostnad ............................
Har också hamnat i TV (publik i bingolotto-Göteborg)och var inte glad kan jag säga... Då var håret i alla fall nyfärgat, men annars slåss jag precis som netaave med utväxten. Den vinner ofta kan jag säga..
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2