CITAT (herkules @ 22-11-2009, 08:26)

ot men det har ju med dansband att göra - såg också spootlajtz igår och även om de kanske inte är dansbanddansband så behöver juryn (läs melissa) inte sitta och vara så otrevlig som hon var mot dem igår, vilket utbrott, för vaddå? fy, jag satt nästan och vred mig i soffan när hon öste ur sig sin galla, trist tant!
Melissa Williams är en lite udda sångerska i dansbandsbranchen som kom från USA för 4-5 år sedan, hon spelar normalt i Zlips. Är så med dom att antingen älskar man dom eller inte. Själv brukar jag kalla henne för Cruella efter ett rätt agressivt uppträdande i Malung på dansbandsveckan.
Själv tycker jag Melissa är lite överkvalificerad för ett dansband hon ska nog sjunga pop eller soul eller nåt.

Det är absolut inget fel på hennes röst.
Vad beträffar hennes utbrott så håller jag med er, så himla onödigt.
Spootlights är nog en frisk fläkt men det dom spelade var inte speciellt dansbart, gick för fort för fox och en konstig takt för bugg. Men man kan ju njuta av deras musik utan dans.
Titanix var bäst igår, och nästa vecka kommer både Shake och Sannex då blir det bra musik då hoppas jag Torgny Melins åker ut, dom har ju spelat proffisionellt så länge, bättre släppa fram något nytt.