CITAT (lorentz @ 15-01-2010, 19:08)

Efter att ha läst igenom Nautis inlägg (detta och tidigare) så undrar man vad syftet med Nautis medlemskap är.
Nauti verkar vara inblandad i alla bråk som finns på detta forum
Inte har jag hamnat i bråk inte. Så har då jag aldrig upplevt det. Många diskutioner har det blivit dock och det kan ju knappast ses som någonting negativt på ett diskussionsforum

CITAT (lorentz @ 15-01-2010, 19:08)

Efter att ha läst igenom Nautis inlägg (detta och tidigare) så undrar man vad syftet med Nautis medlemskap är.
Nauti verkar vara inblandad i alla bråk som finns på detta forum
Inte har jag hamnat i bråk inte. Så har då jag aldrig upplevt det. Många diskutioner har det blivit dock och det kan ju knappast ses som någonting negativt på ett diskussionsforum

CITAT (lämås @ 15-01-2010, 19:28)

Håller med. Många har blivit illa behandlade innan, och det är faktiskt inte trevligt längre!
Riktigt så illa är det inte. Det är inte precis som att jag sitter och är någon internetmobbare. Jag har fått en del hårda ord riktade mot mig och t.o.m. PM:s. Jag gnäller inte för det, det är väl en del av det hela antar jag

Men jag tycker mig inte ha angripit någon på ett sådant sätt.
CITAT (Blomstertanten @ 15-01-2010, 21:33)

Det råder väl inga som helst tvivel om att syftet är att sätta i gång bråk
Du förväxlar nog också bråk med diskussioner

CITAT (Blomstertanten @ 15-01-2010, 21:36)

Hur bra är det för miljön att anlägga en mordbrand ?

Det är väl inte särskilt omiljövänligt beroende på vad det är som brinner ner. Bränder sker ju ganska ofta i naturen också. Det har väl inte så mycket med saken att göra dock?
Om det skulle leda till en minskad produktion och att inte någon konkurrent tar upp deras marknadandelar så skulle det därmed leda till minskat lidande p.g.a. att färre fiskar fick sätta livet till. Det ser jag som positivt.
Jag säger inte att det är en bra metod för att att förstöra för ett företag men nog är den effektiv. Men jag tycker inga metoder där någon kan komma till skada på är bra metoder.