Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gör ni matlådor ?, vad har ni i dom ?
          Motti
          Inlägg 22-01-2010, 22:43
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Kom på det att det måste vara jättemånga som gör matlådor varje dag !jag gör det ,men vad har ni i dom ?vet inte om det är rätt forum ?men det är ju småprat !min gubbe säger i alla fall att potatis frusen i matlåda är jätte äckligt,men ris och pasta funkar jättebra.Hur gör ni ?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Huggorm
          Inlägg 23-01-2010, 00:34
          Länk hit: #2

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

Jag tror man skulle bli lynchad på lunchen på jobbet om man inte värme så fort det går. Det är redan på håret att alla skall hinna värma innan rasten är slut. Men på jobblunchen smakar visserligen vad som helst gott biggrin.gif

Citera
          blomkronan
          Inlägg 23-01-2010, 08:58
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

CITAT (Huggorm @ 23-01-2010, 00:34) *
          Jag tror man skulle bli lynchad på lunchen på jobbet om man inte värme så fort det går. Det är redan på håret att alla skall hinna värma innan rasten är slut. Men på jobblunchen smakar visserligen vad som helst gott biggrin.gif

Ja, det så klart, om man är många så måste det gå fort...

CITAT (Monica M zon 4 @ 23-01-2010, 08:23) *
          Om det är mat där det passar bäst med potatis till så brukar jag frysa portionerna utan potatis. På helgerna kokar jag en rejäl laddning potatis och ställer i kylskåpet. Sen när jag plockar upp mat ur frysen så tar jag några potatisar från kylskåpet och lägger i matlådan. Matlådorna tar jag oftast upp på kvällen så de tinat över natten i kylskåpet. Frysta potatisar är jätteläbbiga.

tummenupp.gif Vilken bra idé tummenupp.gif

Mikromat... när jag har glömt lunchlådan hemma eller inte har någon. Kan jag ibland ta och koka nudlar i mikron. Full effekt i 5 minuter, det går att äta om man är hungrig!!! wink.gif (spisen har gått sönder på jobbet giggle.gif jobbar ju med vitvaror "skomakarens barn är utan skor")

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 18:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon