CITAT (*Stintan* @ 23-01-2010, 01:17)

Florida är en halvö och omges alltså inte av vatten.
Kan inte halvöar omges till större delen av vatten? :/ Större delen av florida gränsar ju mot just vatten?
CITAT (Gossen Ruda @ 23-01-2010, 07:33)

När du har såna urdåliga geografikunskaper undrar jag verkligen om dina "kunskaper" om veganer kontra allätare och deras respektive miljöpåverkan är så mycket att lita på? Du svamlar på och kommer med en massa påstådd fakta men har du hittat dom på samma ställe finns det ingen anledning att lita på dig.
Angående på och av så finns det ett svenskt landskap som man inte är i utan på, på Dal. Alltså i Dalsland.
Jag har inte bara urdåliga geografikunskaper, de är nästan obefintliga och då talar jag inte bara om världen, utan även min egen närhet

Däremot tror jag ingen går på ditt genomskinliga försök att smutskasta mig genom att försöka dra en parallell mellan mina geografikunskaper(som jag inte har något som helst intresse för och knappt har ägnat en tanke åt i sedan jag tvingades läsa en obligatorisk geografikurs på gymnasiet) och någonting som jag dagligen ägnar mig åt och har ett starkt intresse för.
Jag antar att du menar att "Språkriktighetsboken" är en lika dålig källa som de vetenskapliga rapporter jag plockat faktan om kött- och animaliekonsumtionens miljöpåverkan ur? Om det inte anses vara dugliga källor, vad sjutton är då det?
Redigerat av Nauti: 23-01-2010, 10:21